Denizarass Selam sevgili anneler bebeğim 2 aylık kucakta durmuyo sürekli kıvranıyor ve ayaklarıyla vuruyor. Yerde zaten bırakamıyorum ayağa kalkıp gezersek duruyo sadece. Gazdan mı oluyodur yoksa hep böyle mi gidecek ne zaman geçer
Mom079 Denizarass benimki yaklaşık 6 aya kadar sürdü. Odada gezdirirdi/ hele bi otur. Etikopmış gibi ağlardı. Ne zamanki oyuncaklar ilgisini çekti. Yerde dönmeye başladı rahatladık. Çok zor o dönemler belim ağrıyordu bütün gün gezdirmekten
Mom079 Denizarass inşllah öyle olmaz. Benimle doğuranlar bi köşeye yatırıp akşama kadar işini gücünü ymweğini tatlısını bile yapıyordu. Ben karnımı zor doyuruyordum tepemdeydi hep