Kızlar merhaba kızım 4,5 aylık ve işe başlamana çok az kaldı anne sütü alıyor şuan ama ben işe gittiğimde biberon vermek zorundayım ama biberonu ağzına bile koydurmuyor feryat figan ağlıyor memeden başka bir şey istemiyor kaşıkla beslemeye çalıştım enjektör denedim ama hiç birini istemiyor hatta buzluktan indirdiğim 5 ölçek sütüm ziyan oldu böyle bir süreçte ek gıdaya geçmek zorunda kalan oldu mu aranızda çok çaresiz hissediyorum kendimi hippin pirinçli ek gıdasını aldım 4. Aydan sonra verilebiliyor ama onuda verirken hiç içim rahat değil çocuğuma zarar veriyorum gibi hissediyorum başına gelen varsa yardımcı olsun lütfen biberon reddi için herşeyi denedik ama almıyor ben onu geçtim artık ama 5. Ayı bitikten sonra ek gıdaya geçse çok mu erken olur zararı olur mu benden 5 saat ayrı kalacak sadece bu süreçte biraz püre biraz çorba biraz meyve pirinç unu falan tüketse ne olur ?