BirAnneBirBebekkkKk biz yıllardır geri çekiliyoruz😬 aaaaa çok pardon ama GERİ CEKİLME KORUNMA YONTEMİ DEGİLDİR diye çok ses duyuyoruz da neyse. Doğumdan sonra da böyle de devam etti, bilinçli davranınca. 5 ay oldu doğum yapalı. Ama 5 aydır da oldum hep. Ya 1nde, ya 30unda hesabı. Günü belli olmadı hiç. Bekarken de gunlerim hep düzensizdi. Şu an da eminim vücut yeni yeni toparlanıyor doğumdan sonra. Günü kaydikca iyice duzensizlesti🖤