Merhabalar
24 agustosda oğlum doğdu 3 aylıkken rota asisi olcaktık covid pozitif cıktı. 23 kasımda temasli oldugum icin 7 aralıga kadar karantinadayiz. Doktoru aradıgımda rota asisi gecti yapamam dedi fakat heryerde 14 hafta 6 gün icinde yapılır diyor 8 aralıkda gidicem vururlar mi ben hesapliyorum tam 14 haftalıkken gitmiş oluyoruz doktora ben mi yanlıs hesaplıyorum bilgisi olan yardımcı olabilirmi cok teşekkürler simdiden🥺🙏🏽🙏🏽