Kızlar bu ürünü alıp kullanan var mı memnun kaldınız mı
Asfgj ben bunu değilde e bebekden almıştım oğlum çok sevmisti
Asfgj Ben kullanıyorum çok memnunum.
Asfgj kırmızı arabadan mu bahaediyorsnuz eger oysa kızm severek oynuyor güzl yani
Prensannesi__ kaça almıştın acaba BİM’e 90 tl ye geliyor da emin olamadım
Asfgj ne zmn geliyor cnm