Asklepios mesela bi ketesinde kakasiyla birlikte yapmıştı o zaman pembelik gormustuk kakayla karışınca da oyle oluyormus. Tabi biz bilemedik kakanin oyle bi etki ettigini hemen doktora goturduk idrar tahlilinde temiz cikti. Sonradan dojtora anlattik kakasiyla karismisti diye. Yani ilk defa o zaman pembelik gorduk baskada şükür henüz görmedik 🙏 zaten diger bezler gibi degil ön kisminda parşömen kagir miydi adi neydi simdi animsayamadim ondan var o pembelik veriyo