Hellöö sevgili annelerr🌸
Nasılsınız herşey yolundadır umarım. Benim size bir sorum olacaktı.Ben doğum yaptıktan 5 günra şiddetli bir kanamam oldu. Fena bir şekilde söküldüm. Ondan sonra 15 gün devaö etti. Daha sonra 1 hafta hiç kanama gelmedi. Daha sonra yine kanama oldu 40ımı 2-3 gün geciktirdim öyle tamamen kanamam bitti. Bebişim 2 aylıkken kadın doğuma gittim. Anne sütü verdiğin için en az 6 ay regl olmazsn şuab görünürde birşey yok dedi. Geçen hafta sırt ve kasıklarda ağrı sıcak basması falan oldu bir kaç gün sürdü geçti. Acaba sökülemiyorm diye mi öyle oldu? Bu arada sezeryan doğum oldu. Siz ne zaman tam anlamıyla regl oldunuz? Bu arada eşimle bir yakınlaşma olmadı. Sadece bi olsam rahatlcammm