Asfm Beebeğim 4gunluk hiç durmuyor sürekli ağlıyor sizce neden gazli olduğu için mi beni emiyor sonrasi hep aglamaca çok tedirginim
mina00 Asfm aclık memede sureklı kalma ısteyı ola bılır, bebekde dogduktan 14 gun sonra gaz sancısı olur