Ayseezehra Bebeğim 40 günlük şimdiye kadar reflü yatağında uyuttum ama hiç içime sinmeyerek rahat mıdır vs. Diyerek. Beşiğin de yün yatak var onda yatırsam sıkıntı olur mu
Elisa-m Ayseezehra Bebeğim 44 günlük reflü yataginda yatırıyorum gün içinde geceleride beşiğinde sünger yatak var onda yatıyor reflünun aynısı sertlik kalınlık olarak sünger secmemin sebebidd uzmanlar belli bir aya kadar sert zeminde sırt üstü yatırmayı öneriyor yumuşak içine çökecek yataklar önermiyorlar
mina00 Ayseezehra dogdugundan berı yukarı odamızda kendı yatagında, asagıdaysa bebek arabasında yatak gıbı oluyoda
_mucizemmm Hiç reflü yatağı almadım beşiğinde yatıyor çok ihtiyacın olursa alırım diye düşündüm o yüzden almadım yani doğduğundan beri yan yatırıp arkadan küçük yastıkla destekledim ilk zamanlar şimdi 2 ay 15 günlük olduk 🥰🐣