Cduru dün akşam birini emdi diğerini emmedi bide sinirden bağırdı ağladı.eşim artık “yapma İçim parçalanıyor çocuk gün boyu ağladı dedi.emeceği varsa emer zaten emmeyecekse ne yaparsan yap emmez ama sen böyle zorladıkça emeceği varsa da emmez” dedi.bende şimdi sağıp mamaya karıştırıyorum ama denicem hep.
pes etmicem.ben Maalesef devamını getiremedim çok üzgünüm😔