YigtnAnnesi Hanımlar 9 ay oldu doğum yapalı sezeryanla , 7 ay sonra regl oldum 15 günde bir regl oluyorum adet düzensizliği mi oluyor neden böyle oluyor 😑Bilgisi olan var mi