Sermin03 Çok sağolun allah razı olsun hepinizden gerçekten çok kötü bi durumdayım bebeğim ateşlendi tam düşüremedim hala psikolojik olarak çökmüş bi durumdayım
Bhra Sermin03 Allah herkesin yardımcısı olsun .benim bebeğimde şuan ateşli. 6saatte bir parol veriyorum. Bu illeti geçirenler acaba kaç gün sürdü bebekde ateş? Benim.bebegim ateş düşürücü etkisi gidince ağrısı siziisi ve ateşli oluyor. Geçirenler varmı Allah aşkına ne zaman geçecek bu? çok korkuyor insan.? . Allah yardım etsin cümlemize.
Bhra Sermin03 siz kaç saatte bı veriyorsunuz ateş düşürücü? Başka bir semptom varmı sizde öksürük falan? Bizde sadece ateş var. Rabbim tez vakitte şifa versin
Eser3458 Sermin03 canım bizde iki saat önce öğrendik bende senin gibi buraya yazdım çok kafaya taktım inş bebeklerimize geçmez
Dorukkusunannesi Sermin03 bence emzirmeye devam edin benim eşim pozitif bende ve bebeğimde belirti yok test yaptirmadim açıkcası ilaç kullanamicam nasıl olsa 14 gün karantinadayız . Ama eğer pozitif olsaydimda emzirmeye devam ederdim
Sermin03 Ağlayıp duruyorum istemsiz çöktüm resmen gerçekten calpol veriyorum 4 saate bir hafif öksürük de var biraz sayıklıyor da yavrum eve gelen pandemi ekibi sadece calpol verebileceğimi söylediler 4 saat en uygunu imiş
Duru59 Merhaba,Geçmiş olsun benimde bebeğim 4 aylık eşimde bende pozitifiz,bebeğime bakacak kimse olmadığı için mecbur ben ilgilenmek durumundayım,2 kat maske takıp emziriyorum.Rabbim evlatlarımızı korusun