Gecen ay lcw den 2.8 tog elyaflı uyku tulumu aldim. Daha dogrusu tog degerine bakmadan aldim baya sonra farkettim. Odanin derecesi 25-27 derece oluyo gece. Sadece sifir kollu yada kisa kollu zibin giydiriyorum icine oyle yatiriyorum ustunu ortmuyorum. Ama yinede cokmu kalin acaba diye dusunuyorum. Benim gibi bu sekilde kullananlar varmi ?