Mom042
Mom042 ben de yeni anneyim. Okuduğum kitaplara ve iç güdülerime göre hareket etmeye çalışıyorum. Nasıl geliyorsa içinizden öyle yapın. İlk üç ay için 4. Trimester diyorlar. Anne karnının devamı gibi. Düşünsenize nasıl bocaladığını. Bambaşka bir dünya. Bir sürü farklı ses, koku, ışık. Benim bebeğim çok uzun ağlama nöbetleri geçiriyordu. şu an daha iyiyiz. Bir de büyüme atak günleri var bu haftalarda çok huzursuz oluyorlar. Takviminizden takip edebilirsiniz. Bu günlerde bebeğinize daha çok yardımcı olmamız gerekiyor fakat biz neden ağladığını bilmediğimizde daha çok geriliyoruz ve bu gerginlik bebeğimize yansıyor. Neden ağladığını bilmek de insana güç veriyor. 🔆