Kızlar 4ay 5günlüğüz kontrolümüzde kilomuz 7 olmuş. Doktora 20gün önce de gitmiştim kilosu 6.900dü sadece 100gram aldığı için mamaya başlattı günde 4kez vermemi söyledi 60cc sizce bu kilo almama durumu sütten kaynaklı mı ? Benim gibi bebeği az kilo alan varmı 😌