Yaztatili bol bol su için, sağım yapın, emzik niyetine bile olsa bebeğinizi emzirin, stres yapmayın, ayrıca uykusuzluktan çok etkileniyor benim sütüm o yüzden bebeğiniz uyuduğunda sizde uyumaya çalışın. inşallah bir an önce gelir sütünüz 🤲🏻 ama unutmayın emzirseniz de emzireseniz de, vajinal ya da sezaryen ile de doğum yapsanız da siz iyi bir annesiniz, bunlara takılıp bugünlerinizi kendinize zehir etmeyin