Sıcak su ile çorba yapılmaz. Önce yağ ve salçanı kavur, peşinden hemen suyunu koy. Suyunu karıştırıp hemen tarhananı koy. Ve seri olman gerekiyor. Bunda püf noktası tarhanayı önceden ıslatmak değildir, ıslatsan bile topaklanabilir. Tarhanayı koyunca mutlaka çırpma teli ile hızlıca çırp ve tuz sarımsak karabiber, az da pulbiber ve nane koy. Çok güzel olacaktır eminim. 🙂