Kızlar merhaba daha önce de happy kids kullanıyordum ama hesabımı kapatmak zorunda kaldım tekrar açtım şimdi.Sormak istediğim şu 12 ay 20 günlük oğlum var 4 gündür ne gece ne gündüz süt içmiyor tam kucağıma alıp emziricem diyorum hemen kaçıyor sağıp verdiğimde içiyor ama.Başına böyle bi şey gelen varsa yardım edebilir mi lütfen