5 ay 8 gün, Saç denirse biraz tüyleri var kafada 😁😁 en uzun tepe. Onlar doğduğunda da vardı 😁 benim kız benden iyiymiş ailemin söylediğine göre. Ben tamamen saçsızmışım 🙊
ama şu anda yaklaşık 3 kişiye yeter saçlarım. Umarım kızım da benim gibi olur ☺️☺️