Mavismila canım ben ilk bebeği mi emziremedim göğüs çatlakları yüzünden mama verdim. Simdiki bebeği mi emzircem dedim göğüs için gümüş kapak aldım helvalar günde 4 litre sular hoşaf çorba yaz meyveleri rezene humana süt yapan çay daha neler nelerrrr hepsini yedim sütüm yetmeyince yetmedi bebek gram kilo almıyor çünkü doymuyor doktor mama başlattı. Çay kaşığı ve şırınga ile verdim baktım bogazinda kalcak yutamıyor hep hava ile yutuyor biberon aldım. Meme mama 2 ay gitti süt hicte artmadi sonra oğlum biberonun hızlı akışına alıştı beni de emmedi bende bıraktım. Zaten ilk bebeğimi sırf mama ile büyüttüm ondan tecrubeliydim hiçte uğraşmadım. 4. Ayını bitirdi bende şimdi ek gıdaya geçtim şimdilik şükür gayet güzel gidiyor. Mama içen bebeklerin bagisaklari formül sütlere alışkın olduğu için ek gıdada sorun yaşamıyor. Öyle işte ne bilim dünyanın sonu gibi düşünme sütun daha çok kesilir stresten. Eninde sonunda ek gıdaya geçicek yiyip iccek omur boyu da olsa anne sütü almicak nasılsa.