Rbaa canım chester koltuk gecen sene bende alamyı düşündüm bayağı gezdim bilgi edindim ama fazla rahat değil sert, gösteriş amaclı biraz. Benim bütün koltuklarım İstikbal aşırı rahat hiç bir yerde koltuhumdakir rahatlığı bulamam ve çok sağlam 7 kere tasındım en doğudan en batıya bir gr çizik bile olmadı kesinlikle her anlamda istikbali öneririm