Fatmanur123 bizim 3. Ayda çikmıstı. Doktor çok hafif ⅙ oraninda ,her dinlemede duyulmayabilir dedi. 4.ay aşısinda sağlik ocaği doktoruna da dinlettim , duydu. Sonra kendi doktorumuza kontrole gidince tekrar, var dedi. Yalnız öyle bir ağladi ki bizim oğlan ,bu aģlamaya ciddi bir durum olsa morarırdı ama her ihtimale karşı çocuk kardiyolojisi baksın dedi.
Kardiyolojiye gittik . Delik yokmuş çok şükür. Ismini hatırlamıyorum ama , kıl gibi birsey düşünün kalpte damarın içinde , kan akışi oldukca o titreşirmiş. Bunun hic bir zarari olmaz dedi. Arada duyulabilirmiş. Hatta yeğenimde de var.
Ağladığinda ağız çevresinde morarma oluyor mu ? Kendiliğinden de geçiyormuş üfürüm. Şu anda doktora gidemeseniz bile ağız çevresine dikkat edin. Birde kilo alamazmış bebek. Bizim doktor öyle demisti o zaman.