Merhaba hanımlar tadımlarımız bitti şimdi öğün olarak vermek istiyorum ama bir öğünde en fazla ne kadar verebilirim bilemiyorum bebeğim midesi ne kadardır? Mesela bir öğünde 120 cc içen benek 120 ccyi kaseye döktüğünüzde ki kadar mı çorba içebilir?
bebeğim mama ile besleniyor ve doktorumuzun tavsiyesi ile 5. Ayda başladık tadımlara laf söyleyecekler sadece soruya cevap versin gereksiz duyar kasmayalım