Dogan Bebeğim 11 gündür sarılık bir yerde okudum sarılık derecesi 17 şuan yakasına sarımsak soyup asınca iyi geliyormuş bunu daha önce yapan var mı bebeğe zarar verir mi lütfen yardım
Ozlemoz Lütfen bebeğinizi böyle saçma sapan şeylere ve sarımsak kokusuna maruz bırakmayın. Eğer sarılıp varsa bol bol emzirmeye devam edin ve doktora görürün lütfen.
Kuroneko Sizce ne gibi bir faydası olabilir? Mantik suzgecinden gecirip ne yolla nasil faydali olabilecegini düşündünüz mü