Brcn123 ben de bir kaç gündür aynı bu yöntemleri yapıyorum ama galiba doğumdan beri o kadar yoruldum ki, bazen takatim kalmıyor hadi iki dakika da uyusun diyorum alıyorum kucağa uyutuyorum. Yanlış yapıyorum ama galiba, aslında bebeğim çok ağlamıyor ama olanı da kaldıramıyorum 💆♀️