Bebeğim kilolu doğdu ve ilk ay anne sütü içti sadece 100 gr aldı doktor hemen mamaya başlattı. Şu an 5 aylık oldukça az kilo aldı şimdiye kadar ve ne kadar meme mama gitsem de memeyi bıraktı. Dün kontrole götürdüm 1 ayda yine 100 gr almış . Madem böyle olacaktı bu çocuk, demekki sütüm az değildi bebeğimin genel kilo alımı böyleymiş. Çok üzgünüm şu an boşu boşuna anne sütünden olduk 😔😔😔