Anneler merhaba. Bir şey sormak istiyorum. Bugün aşı takvimine baktım hep ay sonu yazıyor 1. Ay sonu 2 , 4. Ayın sonunda falan yazıyor. Ama bizim aşılar hep ay başı yapılmış 2 aylık olmuş yapıldı. 2. Ayın sonunu beklemedik daha doğrusu ebe çağırdı ben gittim. Pazartesi de gitmem gerekiyor 4.ay aşısı için ama daha bugün 4 ay olduk. Ay sonu yazıyor takvimdede. Diğerleri gibi ay başı yapılmış olacak. Bugün farkettim. Sorun olur mu? Kafamda deli sorular 👀