busrasilra14 bende sezeryan oldum istekli, pişman da olmadım iyi ki sezeryan olmuşum. Sütüm de hemen geldi. Süt konusunda önerim bi sapma Makinesi edin ve ilk gün devamlı sütünü sağ , e bebek te malt içecekler var mutlaka al çok işe yarıyor onun haricin de incir hurma ye. Ben böylelikle baya süt artırdım. Doğum sonrası ilk gün tek sorun gaz oluyor tüm vücutta dolaşıyor sırtına kadar vuruyor ağrısı bu konuda da tavsiyem yanına sıcak su torbası al çok işe yarıyor ve zamanın geldiğinde bol bol yürüyüp gaz çıkarmaya bak canım. Sakın korkma ben ilk gecem dahil bebeğime tek başıma baktım , elim refakatçiydi tüm gece uyudu😅 kendim kalktım yürüdüm bebeğimi besledim altını değiştirdim. Sakın korkma incecik bi iz oluyor dışardan bakınca ameliyat oldum gibi bile hissetmiyorsun. Veee mutlaka korse tak canım ama çok sıkı bişey olmasın çünkü karnının içi açıyor insanın , toplayacak bişey lazım yani bişey sarsan bile olur