Oncelikle cok gecmis olsun. Hemsireler yaptiklari enjeksiyon, serum ici ilac vs bi deftere not tutmak zorundadir acil ise gittiginiz yer. Elinizde yapilan ilaclarin vs bi kagidi varsa doktor kaşeli ilk once hastane bashekimligine sonra saglik bakanligina sonra cimere şikayet edebilirsiniz geçerli delilleriniz varsa davayada gidebilirsiniz. Her zaman bu kadar şanslı olunmayabilir peşini bırakmayın.