Eymen_erol 3 yaşından önce tahliller doğru sonuç vermeyeceği için çoğu doktor yapmıyor. Sadece kakadan reduktan madde, gizli kan vs bakıyorlar. Bebeğinizin gazı varsa da sürekli gurul gurul olur, sancı çekip uyuyamaz. Bizde gaz 7 ay devam etti. Elle muayene ediyorlardı bir şey diyip ultrason, film çekince aman Allahım gaz dolu içi diyorlardı. Laktoz bebeklerde hassasiyet yarattığı için ne kadar az alırsanız bebeğe o kadar az geçer diye de düşünmüş olabilir doktorunuz.