Funda12 2 ay 6 günlük kzıım sürekli kızarıp ıkınıyor ağlıyor ve beni az emiyor normalde içtiği mamanın yarısını içiyor yarısını çıkarıyor ne oluyor benim ne yapmam lazım gazı ne yaptımsa çıkmıyor lütfen yardım edin
Sentrk Funda12 gazi oldugundan yemiyor istahsiz oldugundan degil…gaz damlasi kullanin,surekli gaz masaji yapin cikarir
Aselhafsa61 Funda12 elimde hoplatip ziplatiyroum anca öyle çıkıyor gazi bide yuz ustu cevir cocugu arkasını ov
Funda12 Sentrk kullanıyorum gaz damlası masaj da yapıyorum çıkmıyor gaz gaz damlasını. Değiştireyim diyorum
Sentrk Funda12 cocuvu dizine yatrp ters cevir ayaklarini kalcasina dogru cek birak,ön karin kisminda bisiklet hareketini birde ters sekkini dene yuz ustu