Bebeğim son bir haftadır tek mememi ve emziği reddediyor. Biberonu zaten asla kabul etmiyordu doğduğundan beri vermiyorum,emziriyorum. Ama sürekli sağ mememi istediği için onda süt çok diğeri sönüp kalıyor ne yapabilirim sizce ? Yaşayan var mı bu durumu? Hiç böyle bir şeyi yoktu biberon hariç🤷🏻♀️