babykumpir Estağfurullah kimsenin dini inancını veya görevini sorgulamadım. Herkesin özgür olduğunu düşünüyorsanız yorum yaparken bana normal gelmiyor, sizin oranız buranız nasılsa, nasıl kıyıyorsunuz vs tarzı cümleler kullanmayın lütfen yanlış anlaşılmaya sebep olabiliyor. Sonuçta bende bu normal geliyor mu diye değil yapan memnun kalan var mı diye sordum:)