Melisasbasi merhaba. Benim de oğlum 2,5 aylıktı bu kalkma çalışmalarına başladığında. 3 ay Kontrolüne gittiğimizde doktor oturttu eee bu bebek oturuyor siz neden oturtmuyorsunuz dedi. Erken değil mi 6 ayı beklemeyelim mi dedik, halk arasında öyle bir inanış var ama öyle değil, basan çocuğu bastırmak oturan çocuğu oturtmak lazım dedi. Şimdi destekli koltukta ya da kucağımda oturtuyorum. Ama her doktor farklı lütfen siz de doktorunuza bir danışın. ☺️