Seremet58 aynı bizi tarif etmişsiniz gerçekten bu kadar benzer aynısıyız şuan çocuğun ağlama sesini duymazdım şimdi mutlu anı yok sürekli ağlak. 10 da uyurdu sabah 6 ya kadar kesintisiz gık demeden uyurdu şimdi 10 değil 100 kere kalkıyor ve ağlayarak çok yorucu gerçekten inşallah ataktan sonra normale döner 😔