Deletedmom9 evet hem de çok yorucu. Dün gece resmen 2 saat sürdü. Ayağında salla dedi salladım ağladı, kucağına al dedi aldım ağladı, omzunda yatacam dedi yattı ağladı. Babası aldı omzunda yatırdı 5 10 dk sakin durdu yine ağladı. Yani artık en son dermanı kalmadığı için uyuyor 🤷♀️ demek ki dönemsel bir durum, inşallah çok uzun sürmez 😔