Zuleyham kuymak denemeni tavsiye ederim bizim için baya kurtarıcı olduğunu düşünüyorum. Yumurtayı da her şekilde denedim. Yalnızca Tavaya göz şeklinde kırıp sarısı katılaşmadan altını kapatıyorum. Üstüne kapak koyup soğumaya bırakıyorum. Bu şekilde sarısını yiyor. Yalnız üst üste aynı şeyleri yemek de hoşlarına gitmiyor. Gün gün yeni şeyler istiyor bizim ki. Ya da sevdiklerini döndürerek.