Cok güzel uyuyan bır bebekdı gündüz uyanık en fazla 10 dkakıa durur uyur 2 saatten erken uyanmazdı 2 aylıkken annemlere gıttım maraşa ordada aynı uyuyordu üç gün önce antalyaya evıme geldm gunduz toplasan 3 defa uyuyor 20 dakıka ancak artık buyudugu ıcınmı boyle evemi alısmaya calısıyor gecelerı mesela dogdu dogalı iki sefer uyanrdı eve gelelı dort defa uyanıyor mama verıyorm 120cc acaba az gelıyor o yuzden mı 😔