tosbikannesiii Ben mutfakda kullanıyorum. Yemek yaparken falan yanımda oyalıyorum. Geçen sene almıştım oğlum ozaman 6 aylıkdı. Şuan 18 aylık. 10 aydan sonra tehlikeli. Çünkü tam hareket, sallanma, kendini atma zamanı. Hafif olduğu için devrilme riski çok. Yana doğru sarkdığı zaman devrilme olabiliyor. İçinde uzun süre oturtup yalnız bırakmıcaksanız kullanışlı her yerede taşıyabilirsiniz. Bizim ayrı olarak baby plus marka var salonda kullandığım o daha ağır güvenli mesela ona uzun süre oturtup kemerini takıp işlerimi halledebiliyorum.