Kızlar ben 3 aralıkda dogum yaptım ebbegkmın dün yüzünde kırmızı noktorlar oldu boynunun orda falan kızamık gibi bı kacı gectı bı kacı duruyor sızce hemen hastaneye götürüyüö öü işk bebegım evdekı herkez temaslı o yüzden tek basıma gıdecem kımse yanımda yok biraz panık yapıyorum