Sormayin biz 4.ayimiza girmek uzereyiz yeni basladi gaz problemimiz ne ilginctir ki. Kızarıp bozariyor sırtını yay gibi geriyor ıkınıyor.. biz cok sancısı olunca yarım fitil uyguluyoruz acayip rahatlatiyor. Doktorumuz biogaia verdi aksamlari onu kullaniyoruz gun icinde bagirsak duzenleyici debridat verdi onu iciyoruz. Hamd olsun daha iyiyiz. Bir de havlu ısıtıp karnına sarıyorum o da rahatlatiyor. Allah yardimcimiz olsun insan cok uzuluyor.