Kızlar ben bebeğimi devamlı emziririm yani anne sütüyle büyüdü ve çok iyiydi bu zmana kadar mama kullanmadım hiç ama son 1 haftadr kızım ne uyuyor ne oynuyor devamlı ağlıyor memede olmak istiyor sütümün gitmediğini anlıyorum zaten belki o anlık yoktur diorum ama 1 haftadr sütüm yok gibi .. kızım çok miz miz gece emmek istiyor veriyorum 5 dk çekip ağlıyor sonra yine istiyor yine ağlayarak bırakıyor sabaha kadar böyleyiz sabah kahvaltı edince kendine geliyor uyuyor biraz eğleniyor .. bu arada 7 buçuk ayligiz gaz problemimiz olmadı çok şükür bu saatten sonra gaz çıkarmı onuda bilmiyorum ne tavsiye edersiniz ne yapmalıyım