deryardakayra AyPerisiVeGokPrensininAnnesi hem içinden ayırdığımız sosu hemde ayrı yapılmış sosu da dökecekmiyiz ben ayrı sos yapıp onu koyuyorum sadece böyle daha mı güzel oluyo ki 👀
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi deryardakayra Bilmem ben ikisinide yapıyorum. Bazen ayırmıyorum sadece sos yapıp döküyorum 🙈
deryardakayra AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bende önceden içinden ayırırdım şimdi sos yapıyorum daha ıslak oluyo🤩🤩🤩
Pamuk_seker ozi ovv benim tarif enfes oluyor bu tarif tam tutuyor uzun zamandir yapmadim suan videoyu görünce yapasım geldi malzemem yok pazartesi artik 😆😆😆😆😆