Merhaba kızlar sezeryan oldum. bugun yedi gün oldu doktorum korse kullanmamı söyledi. Kullanıp memnun kaldığıniz marka model varmı? Böyle alttan çıtçıtlı birşey daha kullanışlı olur gibi WC sorunu yaşamamak için. Fikirleriniz neler Nasıl birşey almalıyım sizce ? 🤔