DKortak Kızlar bebeğim 6. Ayını doldurdu. Yaklaşık 15 gündür ek gıdaya başlamıştık ilk günler yedi ancak artık kaşığı gördüğü anda kafasını sallıyor ağzını kitliyor. Böyle durumla karşılaşanlar oldu mu, neler önerirsiniz 😥
Icot DKortak elinizle vermeyi denediniz mi hiç ? Kızım kaşığı reddettiğinde elle veriyorum yiyor. Sonra yine kaşığa devam. Tabi ilk ek gıda püre oluyor elle vermek zor , kızım pütürlüye geçince arada kaşığı reddediyordu.
MasalAda DKortak verme hiç unuttur bir hafta gibi sonra tekrar başla bizimde öyleydi birde takma kafana çok normal onun alışkanlığı süt garipsiyo haliyle bu şekilde tepki veriyo sizinle mutlaka sofraya otursun görsün küçük küçük elinle ver ağzına