Yazilimcianne var tabi olmazmi. Ben 17 aylikken aldim. Suan 21 aylik. Arada cikartiyorum. Oncelikle yere bir bez uzerine eski kiyafetler. Dusun onune kuveti hazir bulunduruyorum. Ilk zamanlar tam kavrayamamisti ellerini fircayla boyuyordum resim defterini onune koyup ellerini bastiriyordum. Simdi kendisi kutularin icine parmaklarini sokup defteri ustunu yuzunu her yeri boyuyor. Eglenceli ama cok uzun suren bir aktivite degil. Anne icin yorucu. Oyalandigi vakit onu temizleme ayirdiginiz vaktin 100/5 i kadar. Cok gerekli mi derseniz bence degil onun yerine tahta boya kalemleri yada silinebilen kalemler daha mantikli.