Saadet12Irmak Kızlar ben normal Doğum yaptım 17 Ağustos’ta 40 gün boyunca kanamam geldi sonrasında hala adet olmadım sizce bu normal mi ?
sevval_5481 BalpetegiKizim peki adet olmayınca vücuttaki ödemlrrde gidiyor mu emzirirke ödemeleri atabiliyormuyuz
yaseminligunler Ben 6 ay olucak hala adet olmadım sıkıntı yapmam gerekiyormu onu da bilmiyorum ama ne kilo ne ödem kalmadı cok sık emmek istiyo emzirmekden kurudum kaldım hamile kaldıgımda 59 dogum 73 en son suan 55 olmuşum