Mom14 Kızlar başına gelen varmı kusura bakmayın öncelikle açık yazıcam kızlar benim yıllardır kabız olduğumdada sürekli makatımdan kan geliyodu peçeteyle sildiğimde bazen sanki yırtılıyo gibi oluyor orası kabız olmadığımdada kan geliyor bazı zamanlar dikkate almalımıyım doktora gitmelimiyim daha büyük bi sorunla karşılaşırmıyım bağsurum falan yok bu arada makatta çatlak olduğunu düşünüyorum
Aley_ Mom14 Zorlamadan dolayı çatlama oluşmuş olabilir. Bu da kanamasına, acımasına, ağrımasına sebep oluyordur. Bir doktora gitmelisiniz, belki bir ilaç bir krem verebilir. Fazla zorlama sonucu basura dönebilir o yüzden uzman yardımı en iyisi.
SweetPaw Mom14 bence aksatmadan bir doktora gitmeniz de fayda var sadece hemoroid yada çatlak da görülen bir durum değil. Bagirsakla ilgili bir çok rahatsızlık için ortak bir belirti kan gelmesi mutlaka bir doktora görünün çatlak bile olsa ona yönelik tedavi olursunuz icinizde rahat etmiş olur
Mom44 Mom14 annem senelerce çekti meğer makat içinde yırtılma varmış ameliyat oldu şimdi tekrar aynı sorun bu gidin derim çünkü annem sıvı haricinde birşey tüketmez korkusundan ekmek yiyemiyor kadın
Nurtalib Mom14 ayni sey bende de vardi tuvalete gitmrye korkardım sanki kesiliyordi orasi makat çatlağı ben kendi kendime gecirdim valla
Mom14 Aley_ ama yıllardır bu var bende internettede okudum kroniğe dönüyormuş bi süreden snra doktorada gitmeye korkuyorum parmak atıyolarmış 😬
ZeynepTlc Mom14 aynı sorın doğumdan sonra bendede oldu fakat doktora gittim krem verdi gecti kabız olmamaya calıs dedi günde 5 6 hurma incir kefir kullanıyorum hergün kronige dönünce ameliyat sart malesef ben bir hafta dayamamadım acısına yıllardır nasıl cektiniz tebrikler vallahi 😋 bence bi doktora görünün tedavisini olun
Mom14 SweetPaw ama acıyor orası nasıl anlatayım bazen büyük tuvalet yaparken cam kesiği çıkıyor gibi oluyor yırtılıyo gibi resmen o yüzden bağırsaklarla ilgili birşey olduğunu düşünmedim hiç makatta çatlak olarak düşündüm ama doktorada gitmeye korkuyorum ya parmak atıyolar falan dediler ödüm koptu açamam ben orayı 🤣🤣
SweetPaw Mom14 insan çekiniyor tedirgin oluyor ama çok da ilerletmeden bir cesaret gidin bence kendi kendine düzelen bişey olsa keşke ama değil
Mom44 Mom14 evet ama çatlak yada basur degildi annemin makat içinde yırtık oluşmuş kabızlıktan dolayı korkmayın korkun diye yazmadım 🙂sadece doktora gidin acı cekmeyin boşuna
Nurtalib Mom14 valla canm belki dogru degildir ama tuvaleti mi yaparken tam makat yanindan baski yaparak kolay çıkmasını sagladim o sekilde gecti anlatabildim mi bilmiyorum 🙈
Nurtalib Mom14 o derece olmadi ama her tuvalete girdigim de kesilir gibi oluyordu ki kesiliyordu zaten o an kanayip geçiyordu
Mom14 Nurtalib anlattın canım anlattın her zaman olmuyo işte kabız olduğum zamanlar bitek oluyo bazende ara ara kanıyor böyle
Nurtalib Mom14 mesela kabiz mi oldum baktim zor cikacak o makat yanindan baski yapiyorum kolay cikiyor kanama olmuyor
Mom14 Zeynepinannesiii ay hepimizin ortak sorunuymuş resmen ne kadar kötü benim bebekliğimden beri kabızlık problemim varmış popomdan çok lavman gibi şeyler yapmışlar işte fitil falan doktor uyarmış ondanmı böyle oldu acaba 🤣🤣🤣🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Zeynepinannesiii Mom14 bendede ayni ama benim normalde olmuyordu hamileyken klozete girmeye basladim oyle olmaya başladı bide bende ufacik şişlik var ama ordan kanamiyo farkli yerlerden 🤦♀️
Mom14 Nurtalib ben şey düşündüm heralde bizim makat deliği olması gerekenden daha küçük diye düşündüm çünkü normal değil bu durum
Nurtalib Mom14 ama bu yasimiza kadar olmadi yani benim 28 yasima kadar boyle basima gelmedi dogumdan sonra oldum ki sezeryan oldum her zaman kabiz olurduk yani bilmiyorum dogumla vardir belki bi alakasi
Mom44 Mom14 tuvalete gitmemek için yemek yemiyor dogru düzgün kuş üzümü,incir,kayısı kurusu yer ki bağırsaklar iyi çalışsın kabızlık olmasın ama yine oluyo