Bizim gibi olan varsa lütfen buradayım desin .. 3ay 21 günlüğüz 1 haftadır ne uyku var ne doğru düzgün yeme içme sürekli kucak istiyor sürekli ağlıyor sürekli huysuz 😔😔 10Da uyuyup ertesi gün 6da uyanan oğlum her saat başı uyanıyor.Gün içinde asla durmuyor sürekli ağlıyor ve gündüz uykusu sıfırlandı 😔 atak bitince eski haline döner mi ya ne güzel uyku düzenimiz oturmuştu😔😔 ayrıca meme reddi başladı önce içmiyor sonra acıkınca çok bağırıp sinirden memeyi almıyor.. ne yapıcam lütfen çözümü olan bişey desin 😶