caglanurcagla temmuz da doğum yaptığım sıralar kat kat giydirir üzerini de kat kat orterdim ta ki doktorum bana gülene kadar🤦🏼♀️ bebeklerin yenidoganlarin vücut ısısı biz yetişkinlerden daha yüksek olurmuş, biz nasıl giyiniyorsak onları da öyle giydirin kat kat orasini sarayım burasıni orteyim yapmayın demişti. Tabi yine ayağından çorap eksik olmasın da. Evde kombi yandığı için, sadece banyo yaptirdigim zamanlar bir tık kalın giydiriyorum ilerleyen saatlerde de çorabını çıkarıyorum hava alsin diye. Uyurken de normal ince atlet zıbın, uzun kol zıbın, alt, çorap üzerinde de battaniye uyuyor.